A na to Diesel řekl "ano", buďte hloupí, buďte na Facebooku i v práci, my vám k tomu pomůžeme. Na stránky Bestupidatwork.com pověsil aplikaci, která přetaví váš Facebook během chvíle do podoby Excelu. Aplikaci stačí jen nainstalovat a až do úmoru kontrolovat a vyhodnocovat záznamy v tabulkách.
Moje zeď v Excelbooku |
Vtipný je i samotný web kampaně "Be stupid at work", který imituje pohled kamery snímající líný nebo snímačem jen zpomalený pohyb zaměstnanců v kanceláři. Jak je vidět a jak podtrhuje vjem černobílé obrazovky, všichni intenzivně pracují...
Netuším, jestli tyhle kampaně prodávají, ale rozhodně si budete kvůli nim pamatovat značku nebo spíš si představíte ty, v dobrém slova smyslu "magory", kteří pro ni pracují. Můžete o nich něco říct. Mají nějakou identitu. A parádní je, když vás dokáží znovu překvapit. Návod je podle mého jednoduchý: jdou si za svým.
Podobnou cestou jde podle mě Hornbach. Je tak zacílený na sebe, že vás donutí k zamyšlení. A pak se přistihnete při tom, že i když vás to vlastně neoslovuje, čekáte na další díl. Třeba jako tenhle poslední spot. http://www.youtube.com/watch?v=P-vfFL1vC1Q&feature=player_embedded
Ty značky mají prostě něco do sebe.