pátek 17. června 2011

Diesel jede na blbostech. Nebo blbosti na diesel?

Džínový Diesel si připsal další body. Do seriálu své lehce hloupé imagové kampaně "Be stupid" natočil další díl. Jeho myšlenka je zhruba tahle: Z předchozí kampaně už víme, že jsme hloupí, když lezeme na Facebook a trávíme tam hodiny času. Ještě hloupější je ale podle Dieselu trpět facebookovým absťákem v práci, kde člověku používání sítě buď přímo zakazují nebo to jen prostě na obrazovce nevypadá dobře.

A na to Diesel řekl "ano", buďte hloupí, buďte na Facebooku i v práci, my vám k tomu pomůžeme. Na stránky Bestupidatwork.com pověsil aplikaci, která přetaví váš Facebook během chvíle do podoby Excelu. Aplikaci stačí jen nainstalovat a až do úmoru kontrolovat a vyhodnocovat záznamy v tabulkách.


Moje zeď v Excelbooku

Vtipný je i samotný web kampaně "Be stupid at work", který imituje pohled kamery snímající líný nebo snímačem jen zpomalený pohyb zaměstnanců v kanceláři. Jak je vidět a jak podtrhuje vjem černobílé obrazovky, všichni intenzivně pracují...


Netuším, jestli tyhle kampaně prodávají, ale rozhodně si budete kvůli nim pamatovat značku nebo spíš si představíte ty, v dobrém slova smyslu "magory", kteří pro ni pracují. Můžete o nich něco říct. Mají nějakou identitu. A parádní je, když vás dokáží znovu překvapit. Návod je podle mého jednoduchý: jdou si za svým.

Podobnou cestou jde podle mě Hornbach. Je tak zacílený na sebe, že vás donutí k zamyšlení. A pak se přistihnete při tom, že i když vás to vlastně neoslovuje, čekáte na další díl. Třeba jako tenhle poslední spot. http://www.youtube.com/watch?v=P-vfFL1vC1Q&feature=player_embedded

Ty značky mají prostě něco do sebe.